Skip to main content

Współtwórca serii X-COM pracuje nad nową wersją Chaos: The Battle of Wizards

Klasyk z ZX Spectrum w odświeżonej formie.

Julian Gollop, który w latach 90. współtworzył wraz z bratem klasyczną strategię turową X-COM, ogłosił na twitterze, że pracuje nad nową wersją Chaos: The Battle of Wizards.

To były prostsze czasy

Remake/sequel, jak określa nowy tytuł sam Gollop, zostanie wydany na PC, Mac i urządzenia z systemem iOS, w planach są też wersje na Androida, Linux i Ouya. Autor korzysta z silnika Unity i obiecuje, że grafika będzie w pełni trójwymiarowa. System walki ma przypominać ten znany z klasycznej produkcji.

Chaos: The Battle of Wizards, wydane w 1985 na ZX Spectrum, to turowa gra strategiczna, w której gracze wcielali się w rolę czarodzieja, którego zadaniem było wyeliminowanie wrogich magów. Tytuł doczekał się też wersji na Commodore 64, Amigę, Atari ST i komputery Amstrad.

Ostatnim projektem, nad którym pracował Julian Gollop był Assassin's Creed: Liberation na PlayStation Vita.

Zobacz także