Wsparcie dla technologii Mantle w Battlefieldzie 4 dopiero w styczniu
DICE ma inne problemy na głowie.
Firmy Electronic Arts oraz AMD ogłosiły wczoraj, że wsparcie dla technologii Mantle w Battlefieldzie 4 i silniku Frostbite zostanie wprowadzone dopiero w styczniu.
„Po długich rozważaniach podjęliśmy decyzję o opóźnieniu aktualizacji z Mantle dla Battlefielda 4. Celujemy teraz w styczeń, a więcej informacji opublikujmy w nowym roku” - napisano w informacji prasowej.
Powyższe stanowisko nie powinno być zaskoczeniem - studio DICE nadal zmaga się z licznymi problemami z najnowszą odsłoną strzelanki. Deweloperzy wstrzymali prace nad wszystkimi innymi projektami, ale jeszcze wczoraj na oficjalnej stronie informowano, że gracze na różnych platformach cierpią na „przerwy w połączeniu”.
Dzisiaj poinformowano, że również planowana na koniec grudnia akcja „2XP” została opóźniona na bliżej nieokreśloną przyszłość. W czasie trwania tej inicjatywy twórcy oferowali podwójne punkty doświadczenia.
W dużym uproszczeniu, technologia Mantle od AMD oferuje dostęp niskiego poziomu do kart zbudowanych na bazie architektury Graphics Core Next (GCN), całkowicie zastępując DirectX 11 i bezpośrednio odpowiadając za wyświetlaną grafikę.