Gracze wybrali cztery projekty w akcji Amnesia Fortnight, które zostaną zamienione na grywalne prototypy
Twórcy mają dwa tygodnie na prace.
Zakończyła się pierwsza faza akcji Amnesia Fortnight. Gracze z całego świata wybierali cztery pomysły, które zostaną rozwinięte do grywalnych prototypów przez studio Double Fine.
Hack n' Slash to gra RPG, w której do przejścia kolejnych etapów posłużą nie tylko miecze i magia, ale także tytułowe „hackowanie”. Gracz będzie mógł wykorzystać szereg narzędzi, takich jak trainery czy dziury w kodzie. Wraz z rozwojem postaci otrzymamy potężniejsze narzędzia do „oszukiwania”.
W Spacebase DF-9 wcielimy się w zarządcę stacji kosmicznej, w której mieszkają i pracują kosmici. Musimy zadbać o potrzeby podopiecznych, ale także mieć na uwadze unikatowe charakterystyki każdej postaci.
Trzecim tytułem jest platformówka The White Birch. Gramy jako dziewczynka, która wspina się po kolejnych poziomach tajemniczej wieży, by uciec z niebezpiecznego i mrocznego lasu.
Ostatnia gra, Autonomous, to produkcja inspirowana fantastyką naukową z lat 80. Zadaniem gracza będzie budowa robotów ze znalezionych przedmiotów. Konstrukcje wykorzystamy następnie do eksploracji zrujnowanego świata.
Proces tworzenia gier będzie relacjonowany na żywo w Internecie. Wszyscy, którzy zdecydują się wesprzeć akcję, oprócz wymienionych wyżej tytułów dostaną także prototypy Costume Quest, Happy Song i zapowiedzianego niedawno Brazen.