Wycieczka do Zandalaru - gramy w World of Warcraft: Battle for Azeroth
Kraina trolli.
Battle for Azeroth to siódme rozszerzenie World of Warcraft. Wkroczyliśmy już na serwery jako dumni przedstawiciele Hordy (na Przymierze przyjdzie czas kiedy indziej) i zwiedzamy Zandalar.
Kraina ta to jeden z dwóch nowych regionów - tutaj trafiają właśnie członkowie Hordy, by pomagać tubylczym trollom w wewnętrznych konfliktach i zaskarbić sobie ich zaufanie.
Twórcy postawili na środowiska przypominające lasy tropikalne i dżungle, choć tylko w głównym obszarze, w którym znajduje się też stolica. Poza tym, odwiedzimy też bagnisty Nazmir i pustynny Vol'dun.
World of Warcraft: Battle for Azeroth to nie tylko Zandalar. To także zupełnie inna wyspa, Kul'tiras, dostępna dla ludzi i innych ras Przymierza. Gracze z postaciami w obydwu frakcjach otrzymują więc zupełnie inne obszary do levelowania.
Otrzymujemy też w sumie 10 nowych dungeonów dla 5 osób na start. Do tego ekspedycje, czyli kooperacyjne przygody dla nieco mniejszych grup - trzyosobowych - na egzotycznych wyspach.
Osią fabuły jest konflikt między Hordą a Przymierzem, a więc dużą rolę odgrywa walka między graczami. Stąd też zupełne przemodelowanie PvP. Od teraz możemy aktywować tryb War Mode, by zgłosić gotowość do potyczek z przeciwnikami w każdym miejscu i momencie. Gracze, którzy decydują się aktywować tę opcję, otrzymują bonus do zdobywanych punktów doświadczenia.
Poza tym, przygotowano także specjalne Fronty Wojenne, czyli scenariusze dla 20 osób, podczas których walczymy o źródła zasobów na oddzielnych mapach i przejmujemy kontrolę nad jednym z regionów.
Pierwszy raid, Uldir, zostanie otworzony 4 września.