Wyższe ceny gier na PS5 i Xbox Series X są usprawiedliwione jakością - uważa Take-Two
Oraz kosztem produkcji.
Take-Two Interactive to pierwszy wydawca, który zapowiedział podniesienie cen next-genowych gier do 70 dolarów. Szef firmy - Strauss Zelnick - wytłumaczył teraz swoje stanowisko, twierdząc, że podwyżka wynika z wysokiej jakości i kosztów produkcji.
- Od dłuższego czasu nie było podwyżki cen największych gier, pomimo że ich wytworzenie jest znacznie droższe - mówi Zelnick w wywiadzie dla GamesIndustry. - Sądzimy, że dzięki jakości, którą oferujemy konsumentom, a także ze względu na fakt, że takie doświadczenia są dostępne tylko na konsolach następnej generacji, cena jest usprawiedliwiona.
- Łatwiej to powiedzieć, kiedy dostarcza się produkty tak nadzwyczajnej jakości, a tym właśnie szczyci się nasza firma - dodał szef Take-Two.
Zapytany o kwestię Ubisoftu, który tymczasowo nie podniesie cen gier na PS5 i Xbox Series X, Zelnick stwierdził, że nie oczekuje, by branża zdecydowała się na tak ważny krok w tym samym momencie.
- Mówimy tylko w swoim imieniu. Nie w imieniu całej branży, która oczywiście nie będzie w tej kwestii skoordynowana (...). Z naszego punktu widzenia, to ekstremalnie niewielka podwyżka, biorąc pod uwagę, że ceny nie zmieniły się już od dawna.
Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: GamesIndustry