Wznowiono prace nad modem przenoszącym Fallouta 3 na silnik Fallouta 4
Twórcy obeszli problem z plikami dźwiękowymi.
Grupa odpowiedzialna za Capital Wasteland - ambitnej modyfikacji przenoszącej grę Fallout 3 na silnik czwartej części cyklu - oznajmiła, że po przerwie postanowiła wznowić prace nad projektem.
Rozwój moda wstrzymano w marcu ubiegłego roku, gdy po konsultacjach z Bethesdą okazało się, że wykorzystanie dubbingu oraz innych dźwięków z oryginalnej produkcji jest niemożliwe ze względów prawnych.
Autorzy nie chcieli jednak porzucać dotychczasowej pracy i zdecydowali się pójść okrężną drogą. Wbrew wcześniejszym obiekcjom wobec takiego rozwiązania, postanowili na nowo nagrać wszystkie kwestie, czyli około 45 tysięcy linii dialogowych.
Zobacz też: Fallout 4 - Poradnik, Solucja
Zespół przygotowujący projekt składa się obecnie z kilku osób. Grupa szuka nowych członków - przede wszystkim aktorów, ale również projektantów poziomów, animatorów oraz artystów specjalizujących się zarówno w grafice 2D, jak i 3D.
Plany twórców Capital Wasteland są ambitne - chcą odtworzyć wszystkie treści z Fallouta 3 na silniku czwartej odsłony cyklu. W lutym ubiegłego roku informowali, że przygotowali główne misje i ukończyli około 40 procent wirtualnego pustkowia.