Xbox Play Anywhere jednak nie dla wszystkich gier Microsoftu
Wydawca zmienia zdanie.
Microsoft zmienił kluczowy wpis w opisie usługi Xbox Play Anywhere. Najnowsza wersja sugeruje, że jednak nie wszystkie pozycje tego wydawcy będą dostępne w ramach tej funkcji.
Przypomnijmy: dzięki debiutującej 13 września opcji, każda cyfrowa wersja gry będzie dostępna do pobrania na dowolnym urządzeniu z rodziny Xbox One i Windows 10.
Postępy w rozgrywce można będzie przenosić między platformami, podobnie jak wszystkie dokupywane rozszerzenia DLC. W jednym momencie uruchomimy jednak tylko jednę wersję.
Dotychczas na oficjalnym blogu firmy sugerowano, że oferta obejmie wszystkie nowe tytuły first-party, czyli wydawane i finansowane przez Microsoft Studios.
Teraz wpis zmodyfikowano, wprowadzając kluczową poprawkę: „Każdy tytuł Microsoft Studios pokazany na scenie podczas konferencji E3 w tym roku będzie wspierał Xbox Play Anywhere” - napisano.
Wygląd więc na to, że producent nadal rezerwuje część tytułów na wyłączność dla konsoli, co wydaje się być logiczne - zwłaszcza w obliczu premiery Xbox Scorpio w przyszłym roku.
Zestawienie wszystkich wspieranych produkcji oferuje nasza lista gier Play Anywhere na PC i Xbox One.