Skip to main content

Tryby gry, prestiż, piętnaście map i potwory - nowe informacje na temat Titanfall

Sieciowa strzelanka bez tajemnic.

Najnowszy „wyciek” informacji na temat strzelanki Titanfall ujawnia szczegóły na temat piętnastu dostępnych map oraz trybów rozgrywki i poziomów prestiżowych.

Lagoon

Użytkownik forum dyskusyjnego NeoGAF opublikował dzisiaj dokładne zestawienie wszystkich lokacji, razem ze szczegółowym rzutem z góry i kluczowymi detalami. Łącznie twórcy przygotowali piętnaście aren potyczek, o dwie więcej niż wynikało z ostatnich doniesień. Powalczymy w Airbase, Angel City, Boneyard, Colony, Corporate, Demeter, Fracture, Lagoon, Nexus, Outpost 207, Overlook, Relic, Rise, Smuggler oraz Training Ground.

Kilka z map zawiera stacjonarne wieżyczki do walki z robotami graczy, gdzie indziej znajdziemy specjalne liny, pomoce w szybkim przemieszczaniu się z punktu do punktu. Co najmniej dwie plansze - Smuggler i Lagoon - rozgrywają się częściowo w wodzie.

Ostateczna lista trybów rozgrywki to: Attrition (standardowy deathmatch), Capture the Flag, Hardpoint Domination (przejmowanie i obrona punktów na mapie), Last Titan Standing (walka do ostatniego mecha) oraz nieznane wcześniej Pilot Hunter - ujawniono w serwisie społecznościowym Reddit. W tym ostatnim wariancie punkty otrzymamy tylko za zabijanie innych pilotów.

Jak można było oczekiwać, w Titanfall pojawi się także odpowiednik poziomów prestiżowych z Call of Duty - tutaj pod nazwą Generations. Po osiągnięciu określonego „wieku”, gra zaoferuje możliwość odbudowy ciała naszego pilota, kosztem wszystkich zgromadzonych punktów doświadczenia. Nagrodą będzie o 10 procent szybszy przyrost poziomów.

Poniżej nowe spojrzenie na potwora, ujawnionego wcześniej w albumie z grafikami koncepcyjnymi. Oficjalne szczegóły na temat gry poznamy zapewne dopiero po premierze, 13 marca.

Zobacz także