Z God of War usunięto kilka walk z bossami
Zabrakło czasu.
Serwis GamingBolt przeprowadził wywiad z reżyserem God of War - Corym Barlogiem. W rozmowie deweloper przyznał, że z gry usunięto kilka walk z bossami, ponieważ produkcja zajęłaby zbyt dużo czasu.
Uwaga na drobne spoilery (nie związane z linią fabularną).
Wśród ponad 5 milionów nabywców, którzy zagrali w God of War, znalazły się osoby zwracające uwagę na niewielką liczbę walk z potężnymi przeciwnikami. Tych jest o wiele mniej niż w poprzednich odsłonach cyklu. Barlog twierdzi, że nie miał innego wyjścia.
Zobacz: God of War - Poradnik, Solucja
„Było kilku bossów, których musiałem usunąć w trakcie prac nad grą. To dlatego, że nad każdym takim przeciwnikiem pracuje nawet 20 osób i to przez rok lub dwa” - tłumaczy deweloper.
„Niektórzy mówią: »Za mało jest w grze bossów!«. Jesteście chciwi. Ja sam chciałbym, żeby w grze było o 10 więcej takich przeciwników, ale wtedy prace nad całym projektem zajęłyby jakieś 20 lat” - dodaje.
Barlog zwrócił też uwagę, że kluczowa w pracach nad grą jest umiejętność wybierania fragmentów niepotrzebnych oraz tych, na których warto się skupić. Reżyser uznał, że walki z bossami nie są aż tak ważne w doświadczeniu, które chce zaprezentować graczom.
„W pewnym momencie ambicja przerasta zasoby i czas. Chcesz zaprojektować tak wiele, ale musisz wybrać, co zrobi w grze większe wrażenie. Trudno jest z czegoś zrezygnować, ale są pewne priorytety” - mówi Barlog.
Niewielka liczba bossów nie przeszkodziła nam w nagrodzeniu produkcji złotym znakiem Rekomendacji. „Posiadacze PS4 otrzymują doskonałą grę akcji, a przy okazji jedną z najlepiej wyglądających” - czytamy w naszej recenzji God of War.