Za dnia władca wioski, w nocy łowca przygód. Dungeons and Kingdoms wygląda intrygująco
Trochę strategii, trochę RPG-a.
Dungeons and Kingdoms to ciekawie zapowiadający się projekt studia Uncle Grouch Gaming, który łączy mechaniki city-buildera oraz dungeon crawlera. Twórcy zaprezentowali pierwszy oficjalny zwiastun z fragmentami rozgrywki.
Projekt nie ma jeszcze przybliżonej daty premiery, ale na pewno trafi na Steama. Twórcy zapowiadają go jako hybrydę RPG-a i strategii, w której zajmiemy się głównie dwoma czynnościami: rozbudową osady oraz polowaniem na niezbędne dla rozwoju łupy.
Zabawę urozmaici system dnia i nocy, a nawet i pór roku. Od czasu do czasu trzeba będzie opuścić mury spokojnej wioski, aby udać się po pożywienie lub surowce dla mieszkańców. W bardziej niebezpiecznych lokacjach znajdziemy natomiast plany nowych budynków i technologii.
„Ukształtuj teren i uczyń go gościnnym dla swojej osady - spłaszcz duże obszary pod uprawy, podnieś lub obniż ziemię pod działki budowlane, wypełnij doliny, wykop fosy i rowy. Maluj krainę zielenią lub usuń roślinność, aby zrobić miejsce dla dróg, budynków i ludzi” - głosi opis gry.
„Zmierz się z niebezpieczeństwami, które żyją poza murami. Poluj na dzikie bestie, aby wykarmić swoich wieśniaków. Chroń drogi przed banitami i najeźdźcami w trzecioosobowej walce na wzór RPG-ów akcji. Chroń ludzi, broń ziemi i rozwijaj potęgę swojego królestwa” - czytamy.
Wygląda na to, że pierwszą okazję do zagrania w Dungeons and Kingdoms otrzymamy już w październiku. Twórcy piszą bowiem, że dokładają wszelkich sił, aby zaprezentować wersję demo gry podczas jesiennego Steam Next Fest.