Skip to main content

Zadania poboczne w Cyberpunk 2077 z jakością głównego wątku

Zapewniają twórcy.

Na łamach listopadowego numeru magazynu EDGE zamieszczono wywiad z twórcami Cyberpunk 2077. Użytkownik Jackjakea zgromadził na Reddicie najważniejsze informacje z rozmowy, m. in. o sposobie budowania zadań pobocznych.

„Chcemy się upewnić, że wszystkie zadania opcjonalne dorównują jakością głównemu wątkowi” - tłumaczą deweloperzy. „Tak, aby nie było żadnych wypełniaczy - aktywności, które robisz w trakcie oczekiwania na następne zadanie, albo tylko żeby zdobyć pieniądze i coś kupić”.

„To nie nasz styl. Naszym celem jest, aby każde zadanie w grze było samo w sobie kompletną historią” - dodają.

Ponownie poruszono temat wolności gracza w kwestii decydowania, jak rozwiązać dany problem. „Jeśli logika podpowiada, że gracz może to zrobić, umożliwiamy to. A jeżeli nie może, to musimy wymyślić naprawdę dobry powód, dlaczego tak jest” - przekonuje Patrick Mills, projektant zadań.

W wywiadzie poinformowano też, że twócy rezygnują z proceduralnego generowania wirtualnego świata, skupiając się w całości na środowisku stworzonym ręcznie.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Nie wiadomo, kiedy zadebiutuje Cyberpunk 2077. Gra zmierza na PC oraz Xbox One i PlayStation 4.

Zobacz także