Skip to main content

Zadania w Cyberpunk 2077 będą podobne do Wiedźmina 3

Chodzi o filozofię projektowania.

W rozmowie z dziennikarzami PC Gamer, Patrick Mills - projektant zadań do Cyberpunk 2077 - opowiedział, w jaki sposób zaprojektowano misje w grze oraz porównał je do rozszerzeń do Wiedźmina 3.

Mills przekonuje, że podczas prac nad Dzikim Gonem dużą rolę odgrywała logika. Twórcy często zastanawiali się, czy konkretne działania mają sens w kontekście zadań oraz opowiadanej historii.

- W Cyberpunk 2077 ten proces jest jeszcze bardziej skomplikowany - mówi deweloper. - Jest teraz wiele sposobów, by ukończyć zadania. Dawniej [w Wiedźminie 3 - przyp. red.] było zazwyczaj kilka momentów kluczowych. Teraz mamy o wiele więcej różnych sposobów rozegrania danej misji.

Cyberpunk 2077 kontynuuje i usprawnia rozwiązania z Dzikiego Gonu

Mills tłumaczy, że na pytanie gracza „czy mogę to zrobić?” zazwyczaj jest odpowiedź twierdząca, ale należy liczyć się z konsekwencjami nie tylko wypowiedzianych w dialogach kwestii, ale także podjętych podczas rozgrywki działań.

- Zadania w Cyberpunk 2077 to coś podobnego jak w Wiedźminie 3. Szczególnie, jeśli chodzi o ich długość i złożoność. Mówiąc precyzyjniej, porównałbym je nawet bardziej do dodatków do Dzikiego Gonu, bo tam wypracowaliśmy filozofię tworzenia zadań, której używamy do teraz.

Przede wszystkim logika

Mills podał też przykład jednej z misji, w której możemy znaleźć pewien ukradziony przedmiot jeszcze zanim odpowiednia postać zleci poszukiwanie zguby.

Projektant zadań powiedział wczoraj w wywiadzie, że CD Projekt Red nie jest jeszcze gotowe do publicznego pokazu Cyberpunk 2077. Nie poznaliśmy jeszcze daty premiery gry, ale produkcja ukaże się na PC, PS4 i Xbox One.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Zobacz także