Zadania w Cyberpunk 2077 będą podobne do Wiedźmina 3
Chodzi o filozofię projektowania.
W rozmowie z dziennikarzami PC Gamer, Patrick Mills - projektant zadań do Cyberpunk 2077 - opowiedział, w jaki sposób zaprojektowano misje w grze oraz porównał je do rozszerzeń do Wiedźmina 3.
Mills przekonuje, że podczas prac nad Dzikim Gonem dużą rolę odgrywała logika. Twórcy często zastanawiali się, czy konkretne działania mają sens w kontekście zadań oraz opowiadanej historii.
- W Cyberpunk 2077 ten proces jest jeszcze bardziej skomplikowany - mówi deweloper. - Jest teraz wiele sposobów, by ukończyć zadania. Dawniej [w Wiedźminie 3 - przyp. red.] było zazwyczaj kilka momentów kluczowych. Teraz mamy o wiele więcej różnych sposobów rozegrania danej misji.
Mills tłumaczy, że na pytanie gracza „czy mogę to zrobić?” zazwyczaj jest odpowiedź twierdząca, ale należy liczyć się z konsekwencjami nie tylko wypowiedzianych w dialogach kwestii, ale także podjętych podczas rozgrywki działań.
- Zadania w Cyberpunk 2077 to coś podobnego jak w Wiedźminie 3. Szczególnie, jeśli chodzi o ich długość i złożoność. Mówiąc precyzyjniej, porównałbym je nawet bardziej do dodatków do Dzikiego Gonu, bo tam wypracowaliśmy filozofię tworzenia zadań, której używamy do teraz.
Mills podał też przykład jednej z misji, w której możemy znaleźć pewien ukradziony przedmiot jeszcze zanim odpowiednia postać zleci poszukiwanie zguby.
Projektant zadań powiedział wczoraj w wywiadzie, że CD Projekt Red nie jest jeszcze gotowe do publicznego pokazu Cyberpunk 2077. Nie poznaliśmy jeszcze daty premiery gry, ale produkcja ukaże się na PC, PS4 i Xbox One.
Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:
- Cyberpunk 2077 - pierwszy gameplay
- Cyberpunk 2077 - premiera i najważniejsze informacje
- Cyberpunk 2077 - kolekcjonerka z figurką za ponad 700 zł
- Cyberpunk 2077 z Keanu Reevesem. Jest nowy zwiastun
- Cyberpunk 2077 - Night City w nowym zwiastunie
- Cyberpunk 2077 ukaże się w wersji z polskim dubbingiem
Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.