Zaginięcie Ethana Cartera sprzedało się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy
W dwa tygodnie.
Studio The Astronauts poinformowało w serwisie społecznościowym Twitter, że gra przygodowa Zaginięcie Ethana Cartera sprzedała się już w nakładzie 50 tys. egzemplarzy.
Produkcja debiutowała 25 września na PC, a ujawniony przez twórców wynik osiągnięto w dwa tygodnie. Deweloperzy nie precyzują, czy mowa tylko o wersji cyfrowej, czy także o wydaniu pudełkowym.
W grze wcielamy się w detektywa obdarzonego nadnaturalnymi zdolnościami, starając się rozwikłać sprawę zaginięcia pewnego chłopca. Podczas przygody wykorzystamy niecodzienne umiejętności naszego bohatera, jak też bardziej tradycyjne narzędzia detektywistyczne.
„Gra zachwyca oprawą audiowizualną i artystyczną wizją, pięknie potęgującą poczucie immersji” - napisał w recenzji Damian.
Zaginięcie Ethana Cartera to debiutancka produkcja The Astronauts, założonego przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego, którzy w trójkę opuścili studio People Can Fly w 2012 roku. Wcześniej pracowali nad Painkillerem, Bulletstormem czy Gears of War: Judgment.
W przyszłym roku gra ukaże się na PlayStation 4.