Twórca Just Cause: Sprzedajemy i wymieniamy gry, bo są za krótkie
Różnorodna zawartość to klucz do sukcesu.
Christofer Sundberg, jeden z założycieli studia Avalanche (seria Just Cause), stwierdził, że wiele gier nie zachęca odbiorców, by wielokrotnie powracali do rozgrywki - przez co są często oddawane i odsprzedawane.
Deweloper powiedział też, że Just Cause 2 - ostatnia produkcja Avalanche Studios - do dziś przyciąga codziennie „setki tysięcy graczy”.
- Jestem pewien, że ma to [odsprzedawanie gier - dop. autor] związek z tym, że gry są za krótkie - powiedział Sundeberg dziennikarzom Edge. - Jeżeli można ukończyć grę w 8 czy 10 godzin, to sam pewnie bym ją oddał, bo nie ma powodu, by powrócić do rozgrywki.
- Jeżeli oferujesz za mało różnorodności, gracz nie ma motywacji i powodu, by zatrzymać grę, chyba że jest kolekcjonerem. Przywiązywaliśmy do tego uwagę produkując Just Cause. Odwiedzam sklepy z grami co tydzień i widzę pudełka z używanymi produkcjami, ale nigdy nie znajduję wiele kopii tego tytułu - dodał twórca.
Studio Avalanche zapowiedziało w zeszłym tygodniu nową produkcję - Mad Max. Gra ukaże się w 2014 roku na PC, Xboksa 360, Xbox One, PS3 i PS4.