Zamieszanie wokół przepustki sezonowej Star Wars Battlefront 2
Oraz kilka innych detali.
Wiadomością weekendu było zapewne ogłoszenie Star Wars Battlefront 2. Nie obeszło się bez pewnych niedomówień, związanych głównie z przepustką sezonową do gry.
Dyrektor kreatywny Bernd Diemer przyznał wprost w rozmowie z serwisem Mashable, że najnowsza produkcja Electronic Arts nie otrzyma season passa.
- Taką decyzję podjęliśmy. To jeden z tych trudniejszych wyborów, ponieważ ma wpływ na wszystko dookoła. Przyjrzeliśmy się temu, w jaki sposób Battlefront ewaluował, spojrzeliśmy na DLC i wszystko inne, po czym stwierdziliśmy, że dla gry tego typu przepustka sezonowa nie jest najlepszym rozwiązaniem.
- Nie mogę mówić o detalach, ale myślimy o czymś innym, co pozwoli przyciągnąć graczy na dłużej, ale bez dzielenia społeczności - wyjaśnił Diemer, w przeszłości producent pierwszej części serii Crysis i szef projektu Crysis 3.
Wygląda więc na to, że Star Wars Battlefront 2 nie otrzyma przepustki sezonowej, co fani błyskawicznie przyjęli z radością. Kilka godzin później przedstawiciele wydawcy pośpieszyli jednak z zapewnieniami, że nie oznacza to całkowitego braku DLC.
„Nie jesteśmy gotowi na potwierdzenie planów na wsparcie po premierze, lecz na pewno możemy powiedzieć, że wyraźnie słyszeliśmy głosy społeczności” - napisano w komunikacie dla serwisu Mashable.
„Wiemy, że gracze chcą więcej głębi, więcej postępów i więcej treści. Koncentrujemy się na tym, by zrealizować to w każdym calu w Star Wars Battlefront 2. Więcej detali ujawnimy wkrótce.”
W weekend w sieci pojawiło się także kilka innych, drobnych detali na temat nadchodzącej produkcji. Dowiedzieliśmy się między innymi, że powróci tryb lokalnej kooperacji na podzielonym ekranie, ale ponownie wyłącznie na konsolach PS4 i Xbox One - nie na PC.
Wiemy też, że abonenci usług EA i Origin Access będą mogli zagrać w Star Wars Battlefront 2 już 9 listopada, a więc całe osiem dni przed oficjalna premierą, zaplanowaną na 17 listopada.
Wczoraj informowaliśmy już o zespole scenarzystów z ciekawym doświadczeniem, a jeden z projektantów z DICE - Dennis Brännvall - potwierdził na Twitterze także, że gra otrzyma serwery dedykowane.