Zapowiedziano kolorową, sieciową karciankę Loot Rascals
Na PC i PlayStation 4.
Twórca Hohokum, Super Exploding Zoo i Frosbisher Says - Ricky Haggett - ogłosił swój najnowszy projekt, zmierzający na PC i PlayStation 4. Mowa o nietypowej, sieciowej grze karcianej Loot Rascals.
Projektem zajmuje się nowe studio założone przez dewelopera, Hollow Ponds. Akcja toczy się na planecie obcych, podzielonej na heksagonalne pola, generowane proceduralnie.
Nasz bohater przemieszcza się po kolorowym świecie, zbierając karty i pokonując potwory. Każde zwycięstwo to kolejne „kartoniki”, z których budujemy talię. Niechciane jednostki możemy zamienić na walutę.
Co interesujące, w przypadku porażki, nasze ciało zostaje ograbione z kart przez przeciwników, którzy pojawiają się następnie w światach innych graczy. Im mocniejszy stwór, tym lepsze elementy naszego ekwipunku posiada.
Będziemy mogli zadecydować, czy po pokonaniu takiego wroga przejmiemy skarby dla siebie, czy odeślemy je pokonanemu wcześniej graczowi.
Jeśli zdecydujemy się na to pierwsze, może nawiedzić nas rozgniewany duch martwej postaci, sterowany przez sztuczną inteligencję. Jeśli jednak będziemy mili i zwrócimy karty, możemy liczyć na pomoc przyjaznego hologramu.
Premierę Loot Rascals ustalono na początek przyszłego roku. Poniżej pierwszy trailer.