Zapowiedziano kosmiczną strategię Battlefleet Gothic: Armada
W uniwersum Warhammera 40K.
Studio Tindalos Interactive zapowiedziało, że planuje wykorzystać licencję na grę bitewną Battlefleet Gothic w nieco inny sposób, przenosząc akcję w przestrzeń kosmiczną.
Ogłoszona dzisiaj strategia czasu rzeczywistego Battlefleet Gothic: Armada pozwoli graczom wcielić się w dowódcę flotylli Imperium podczas walki z siłami Chaosu, a konkretnie Abaddonem.
Produkcja bazuje na silniku Unreal Engine 4, umożliwiając utworzenie własnej floty według własnych upodobań, walcząc o kontrolę nad kolejnymi sektorami galaktyki podczas Czarnej Krucjaty.
Członkowie załóg będą zdobywać doświadczenie, a w toku rozgrywki zamontujemy coraz lepsze systemy defensywne i ofensywne w kilku rodzajach jednostek.
Walkę stoczymy w czasie rzeczywistym. Pokierujemy także siłami innych ras, wcielając się w dowódcę sił Eldarów, Orków, a nawet samego Chaosu.
Grę wyda Focus Home Interactive, tylko na PC. Nie podano daty premiery. Tindalos Interactive to stosunkowo nowe studio, założone w 2010 roku.
Poniżej trzy pierwsze screeny z wczesnej wersji gry: