Zapowiedziano Matador - niezależną grę akcji w rzucie izometrycznym
Na wzór FTL czy The Binding of Isaac.
Niezależne studio Stellar Jockeys zapowiedziało produkcję zręcznościowej gry akcji Matador, czerpiącej inspiracje z FTL czy The Binding of Isaac.
Jak opisują twórcy, ich „taktyczną grę akcji, rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, z izometryczną grafiką” ukończyć można w około godzinę, ale kluczowym elementem jest ciągłe powtarzanie tego procesu i zdobywanie kolejnych bonusów i usprawnień.
Akcja toczy się w jednym mieście, pod osłoną nocy. Gracz wybiera spośród szeregu pojazdów i broni, walcząc z kilkoma frakcjami przeciwników. Deweloperzy zachęcają do stosowania różnorodnych taktyk: skradania się czy też otwartej ofensywy.
„Choć mapy są płaskim 2D, całe środowiska są podatne na zniszczenie, więc pola walki są bardzo dynamiczne. W skrócie: krótka, ale intensywna i powtarzalna rozgrywka, z dużą liczbą opcji.”
Pełna wersja powinna zadebiutować latem tego roku na PC, Macu i Linuksie. Gra zadebiutuje w wersji Early Access już wkrótce.