Zapowiedziano Real Boxing 2 - gra mobilna debiutuje jesienią
Ambitne plany Vivid Games.
Studio Vivid Games ogłosiło, że mobilny symulator boksu Real Boxing 2 ukaże się jesienią tego roku, na przełomie trzeciego i czwartego kwartału.
Platformy docelowe to systemy iOS oraz Android, z możliwością wspólnej rozgrywki dla posiadaczy obu tych platform.
Twórcy korzystają z silnika Unreal Engine 4, zapowiadając solowy i wieloosobowy tryb kariery czy zaawansowane opcje zmiany wyglądu postaci.
- Start globalnej akcji marketingowej miał miejsce podczas Gamescomu. Odbiór gry podczas targów tylko utwierdził nas w przekonaniu, że przygotowaliśmy kolejny produkt z potencjałem na światowy sukces - zapewnia prezes Vivid Games, Remigiusz Kościelny.
Vivid Games ujawniło również w liście do akcjonariuszy, że planuje rozpoczęcie działalności wydawniczej, a także start „platformy mobilnego esportu”. Firma z Bydgoszczy otworzy wkrótce biuro w Warszawie.
W okresie od początku kwietnia do końca czerwca studio wypracowało 0,94 mln zł zysku, co stanowi wzrost o 95 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Ważną rolę odgrywa tutaj ciągła popularność pierwszego Real Boxing, obecnego na rynku od niemal 3 lat. Deweloperzy nadal wspierają produkcję, publikując kolejne aktualizacje.
Na pierwszy kwartał przyszłego roku zaplanowano także debiut innej bijatyki - Metal Fist. Ta produkcja do niedawna znana była jako Street Fighting. Dalsze plany obejmują Real Casino.
- Chcemy wypuszczać dwa tytuły rocznie. Na każdy przeznaczamy 3-5 mln zł. Real Boxing 2 to gra, która będzie w górnej granicy tych widełek. Podobnie jak Metal Fist - wyjaśnia Kościelny.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: