Zapowiedziano Smite 2. Wkrótce pierwsze testy
Premiera w tym roku.
Z okazji dziesiątych urodzin MOBY Smite, studio Titan Forge Games zapowiedziało pełnoprawny sequel. Smite 2 także postawi na drużynowe starcia między mitologicznymi bogami, ale w oparciu o technologię Unreal Engine 5.
Jak czytamy w oficjalnej zapowiedzi, rozgrywkę zaprojektowano całkowicie od podstaw, choć nie będzie różniła się zbytnio od pierwowzoru. Otrzymamy więc ten sam zestaw bohaterów (plus piątkę nowych bogów na premierę), ale z ładniejszą grafiką i zestawem usprawnień rozgrywki oraz balansu.
Premiera na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S jeszcze w 2024 roku, choć konkretnego terminu nie podano. Tytuł będzie w pełni darmowy (z wyjątkiem płatności w wewnętrznym sklepie) i zaoferuje rozgrywkę międzyplatformową. Co istotne, oryginalny Smite z 2014 nie zostanie zastąpiony i będzie dostępny jako samodzielna produkcja.
Choć data premiery pozostaje tajemnicą, gracze mogą rejestrować się już do pierwszej fazy testów alfa, zaplanowanej na wiosnę. Zapisy odbywają się poprzez oficjalną stronę gry i dotyczą każdej z wymienionych wcześniej platform (na PC zagramy poprzez Steama i Epic Games Store).
„Smite 2 to najłatwiejsza do rozpoczęcia MOBA, z funkcjami pozwalającymi na automatyczne budowanie i awansowanie postaci, dzięki którym gracze może lepiej skupić się na walce” - czytamy w opisie gry.
Jak to zwykle w przypadku gier MOBA bywa, Smite 2 zapowiada się na tytuł przystępny dla nowych graczy, a jednocześnie bezlitosny dla weternów. Dzieło Titan Forge Games ma też jednak kilka cech szczególnych. W przeciwieństwie do chociażby Doty 2 czy League of Legends, tutaj akcję obserwujemy bezpośrednio zza pleców bohatera, a nie z lotu ptaka.