Skip to main content

Zapowiedziano strategię Warhammer 40,000: Sanctus Reach

Akcja w turach.

Produkcje w świecie Warhammer 40,000 nie są obecnie rzadkością, ale często brakuje im jakości, zwłaszcza w gatunku strategii. Sytuację obiecuje zmienić Dawn of War 3, ale jest także zapowiedziane właśnie Sanctus Reach.

Turowa produkcja od studia Strayllight Entertainment działa na nowym silniku Archon od firmy Slitherine, odpowiadającej także za dystrybucję tytułu.

„Trójwymiarowa strategia jakiej wcześniej nie było: szybka, głęboka, z imponująca oprawą i dostarczająca świetnej zabawy!” - czytamy w opisie na Steamie.

Twórcy przygotowują dwie długie kampanie fabularne, w których pokierujemy siłami Space Wolves w starciach z Orkami. Otrzymamy sporo herosów, takich jak Krom Dragongaze, Ragnar Blackmane czy sam Logan Grimnar.

Wcielimy się także w Orków, prowadząc tak dobrze znane nazwiska, jak Grukk FaceRippa czy Mogrok da Mangla. Każda z frakcji otrzyma po wiernie odwzorowanych 30 jednostek.

Zobacz na YouTube

Kampania Stormclaw ma składać się z ponad 20 misji i potyczek, a Hour of the Wolf - z ponad 25. atrakcji. Prowadzone jednostki będą awansowały na kolejne poziomy wraz z postępami, co odblokuje nowe opcje taktyczne.

Przed przystąpieniem do akcji skonstruujemy armię w sposób znany lepiej z bitewnego pierwowzoru, czyli wybierając jednostki i ich wyposażenie w ramach dostępnej puli punktów.

Co interesujące - jak na produkcję Slitherine przystało - szykowane jest także wsparcie dla systemu PBEM++, z rozgrywkami toczonymi przez email.

Premiera Warhammer 40,000: Sanctus Reach jeszcze w tym roku, tylko na PC.

Zobacz także