Zapowiedziano turową strategią Thea 2: The Shattering
Słowiańskie klimaty.
Polski zespół deweloperów MuHa Games ogłosił, że pracuje nad Thea 2: The Shattering, bezpośrednią kontynuacją swojego najpopularniejszego projektu, czyli Thea: The Awakening z 2015 roku.
Ponownie mamy do czynienia z turową strategią w świecie fantasy, czerpiącą inspiracje ze słowiańskiego folkloru. W planach jest zabawa dla pojedynczego gracza, ale także próba przetrwania niegościnnych warunków w kooperacji.
Eksplorowane mapy generowane będą proceduralnie, podzielone na heksagonalne pola. Do rozwiązywania potyczek i wyzwań stosowana będzie nowa i rozbudowana gra karciana.
Raz jeszcze wcielimy się w słowiańskie bóstwo, kontrolujące wybranych bohaterów. Poprowadzimy samotnego podróżnika lub założymy własne wioski i osiedla, starając się stworzyć własne królestwo.
Podczas wędrówki spotkamy liczne frakcje, wybierając dyplomację - lub wojnę. Powalczymy nie tylko z ludźmi, ale również z potworami.
Istotne będzie także gromadzenie surowców i korzystanie z rozbudowanego systemu rzemiosła, do tworzenia nowych przedmiotów na bazie wyuczonych receptur.
Twórcy szykują „setki opowieści i zadań” do odkrycia, a także edytor wydarzeń, pozwalający przygotować własne przygody. Dzielenie się naszymi pomysłami ułatwią zaawansowane narzędzia do tworzenia modyfikacji, z pisaniem skryptów włącznie.
Premiera w 2018 roku.