Skip to main content

Zapowiedziano Two Worlds 3

Oraz dwa dodatki i nowy silnik do drugiej części serii.

TopWare Interactive zapowiedziało, że pracuje nad kolejną częścią serii Two Worlds, tworzonej dotychczas przez krakowskie studio Reality Pump.

Wydawca ujawnia, że cykl rozszedł się do 2007 roku w nakładzie 10 milionów egzemplarzy, lecz na nowy tytuł przyjdzie jeszcze poczekać. Obecnie trwa pre-produkcja, a cały okres prac zaplanowano na następne 36 miesięcy.

Wraz z ogłoszeniem dowiedzieliśmy się, że dwóch dodatków doczeka się Two Worlds 2, wydane w 2010 roku na PC, PlayStation 3 i X360. Ich nazwy to Call of the Tenebrae oraz Shattered Embrace.

Pierwsze z rozszerzeń ukaże się w drugim kwartale obecnego roku. Nasz bohater wróci do świata Antaloor, będąc świadkiem brutalnego morderstwa.

Okazuje się, że za zbrodnię odpowiada grupa szczuropodobnych istot o nazwie The Chosen, władających tajemniczą magią. Jak można się domyślać, przyjdzie nam rozszyfrować tajemnicę.

Co ważne, Two Worlds 2 otrzyma także nowy silnik graficzny, będący również bazą dla trzeciej odsłony serii. Twórcy obiecują wsparcie dla systemów Linux, więcej detali, kooperację i wiele innych nowości.

Warto pamiętać, że polskie Reality Pump zbankrutowało w maju ubiegłego roku, lecz nazwa studia pozostała w rękach niemieckiego TopWare Interactive.

Większość pracowników pamiętających czasy poprzednich odsłon Two Worlds pracuje teraz w krakowskim oddziale CD Projektu lub w Bloober Team i trudno określić, „czym” jest obecnie Reality Pump. Ostatnim projektem firmy było Raven's Cry, słynące raczej z niskiej jakości, licznych opóźnień i innych kontrowersji.

Poniżej kilka screenów z Two Worlds 2: Call of the Tenebrae.

Zobacz także