Zbiórka pieniędzy na przygodówkę The Real zakończyła się niepowodzeniem
Twórcy spróbują jeszcze raz.
Pozyskanie 195 tys. funtów w serwisie Kickstarter na produkcję klasycznej przygodówki The Realm zakończyło się niepowodzeniem, ale studio Atomhawk Design planuje już następną kampanię.
„Brak wpłat od użytkowników ze Stanów Zjednoczonych był kluczową przyczyną porażki” - napisali twórcy w podsumowaniu akcji. „Dlatego planujemy rozpocząć jeszcze raz, tym razem z amerykańskiego konta.”
„Wielu z was prosiło także o fragmenty rozgrywki, więc i nad tym popracujemy i wrócimy silniejsi!” - obiecują twórcy, którzy pierwotnie rozpoczęli zbiórkę z konta założonego w brytyjskiej części portalu Kickstarter.
Głównymi bohaterami w grze są Sarina i Toru - dziewczynka oraz jej golem. Gracz kontroluje obie postacie i wykorzystuje ich mocne i słabe strony. Sabrina jest sprytna, szybka i zręczna, ale także narażona na niebezpieczeństwa. W trudnych sytuacjach do akcji wkracza kamienny golem Toru, dopiero co obudzony z długiego snu. Fabułą toczy się w odległej przyszłości, gdzie powierzchnię planety ponownie opanowała natura.
Brytyjskie studio Atomhawk Design rozpoczęło prace nad The Realm jako wewnętrzny projekt grupki pasjonatów. Doświadczony zespół producentów pracował wcześniej nad grafikami koncepcyjnymi i elementami grafiki przy m.in. Sniper: Ghost Warrior 2, Mass Effect, Mortal Kombat, Dead Island czy Enslaved.