Złożenie preorderu na Evolve na Xbox One pozwoli szybciej odblokować postacie
Ujawniono wymagania sprzętowe na PC.
Gracze decydujący się na wcześniejsze zamówienie kooperacyjnej strzelanki Evolve na Xbox One automatycznie odblokują szereg postaci, które standardowo są nieco trudniejsze do zdobycia.
We wpisie na oficjalnym blogu deweloperzy ze studia Turtle Rock wyjaśniają, że wcześniejszy zakup Evolve przed lub podczas trwających od 15 stycznia testów na Xbox One zapewni dostęp do potwora Wraith oraz łowców: Parnella, Abe, Cairy i Cabota.
To tyle, jeśli chodzi o wersję beta. Wcześniejsze zamówienia gwarantują jednak dostęp do tych postaci także w pełnym wydaniu, dostępnym od 10 lutego.
Wymienieni wyżej łowcy należą do „trzeciej grupy”, znajdującej się na szczycie „drabinki” z zawartością do odblokowania, co zapewne będzie wymagało wielu godzin rozgrywki. Na początek otrzymamy jednego potwora - Goliatha - i czterech innych łowców.
Twórcy ujawnili także wymagania sprzętowe dla wersji PC, różniące się nieco od tych, które publikowaliśmy w październiku.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7
- Procesor: Intel Core 2 Duo E6600 lub AMD Athlon 64 X2 6400
- RAM: 4 GB
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 560 lub ATI Radeon HD 5770 (1 GB VRAM)
- Dysk twardy: 50 GB wolnego miejsca
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7
- Procesor: Intel Core i7-920 lub AMD A8-3870K
- RAM: 6 GB
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 670, GTX 760 lub ATI Radeon R9 280 (2 GB VRAM)
- Dysk twardy: 50 GB wolnego miejsca
Co ciekawe, Turtle Rock zapewnia, że gra otrzyma na komputerach wsparcie dla rozdzielczości 4K, ale już posiadacze kart graficznych w układzie SLI będą musieli poczekać na stosowną aktualizację po premierze.
Poniżej screen ujawniający dostępne ustawienia graficzne: jakość tekstur, cieni, modeli, efektów cząsteczkowych, wygładzanie krawędzi, teselacja czy synchronizacja pionowa.
Evolve ukaże się 10 lutego także na PC i PlayStation 4.