Zmiany w For Honor: martwe boty zamiast rozłączanych graczy
Plany na łatki.
Ubisoft opisał zmiany planowane dla nadchodzących aktualizacji sieciowego For Honor. Najważniejszą nowością jest zapewne zastępowanie graczy przedwcześnie opuszczających mecze przez martwe boty.
Dotychczas narzekano, że przeciwnik na skraju śmierci może po prostu wcisnąć kombinację Alt+F4 i opuścić pojedynek, a na jego miejsce pojawi się sterowany sztuczną inteligencją wróg - ale z pełnym paskiem życia, co wydaje się być nieco niesprawiedliwe dla wygrywającego.
W jednej z przyszłych aktualizacji sytuacja ulegnie zmianie, w trybach Pojedynku, Potyczki i Eliminacji. Znikający gracz będzie zastępowany przez martwego bota, co może oznaczać natychmiastowe zwycięstwo - jeśli był to ostatni wróg.
W kolejnej rundzie, o ile taka będzie potrzebna, sterowany sztuczną inteligencją przeciwnik lub towarzysz będzie już walczył standardowo, z pełną pulą punktów życia.
Inne wprowadzane w najbliższej przyszłości zmiany to także usunięcie darmowego Przełamania gardy, wykonywanego przez Berserkera i Pogromcy w przypadku zablokowania ich ataku - to błąd gry.
Zmiany czekają także zwolenników Walkirii. Jej lekkie ataki będą mogły być wyprowadzane szybciej, a uderzenie tarczą czy włócznią z wyskoku łatwiej przekujemy w combos.
Zobacz: For Honor - poradnik i najlepsze porady
Obecnie nie można także blokować Przełamania gardy podczas wykonywania własnego Przełamania gardy. To także ulegnie zmianie w jednej z przyszłych łatek.
To obecnie wszystkie opisane modyfikacje, ale można oczekiwać, że Ubisoft będzie bacznie śledził opinie graczy i odpowiednio balansował potyczki.