Skip to main content

Zmiany w studiu odpowiedzialnym za Halo

Oraz jedna grafika koncepcyjna.

Studio 343 Industries, odpowiedzialne za serię Halo, poinformowało o zmianach na wysokim szczeblu. Opublikowano także jedną grafiką koncepcyjną, pochodzącą najprawdopodobniej z najnowszej odsłony gry na Xbox One.

Były dyrektor kreatywny Josh Holmes jest teraz producentem wykonawczym, zarządzającym wewnętrznym zespołem deweloperskim. Odpowiada za „ogólne działania biznesowe i jest liderem projektu” - napisano na oficjalnym blogu Halo Waypoint.

Na jego byłe stanowisko awansowano Tima Longo, który dołączył do firmy w maju 2013 roku, opuszczając zamykane studio w LucasArts. Deweloper pracował wcześniej nad Tomb Raider, Star Wars: Republic Commando oraz strzelanką Star Wars: First Assault.

Dotychczasowa producentka wykonawcza, Kiki Wolfkill pozostaje w 343 Industries, ale zajmuje się rozwojem „ekscytujących, nowych historii, doświadczeń i technologii, które zmienią sposób odbioru Halo.”

„Podzieli się szczegółami w późniejszym terminie, ale mogę obiecać, że pracuje nad czymś bardzo fajnym” - zapewnia Holmes.

Dyrektor artystyczny Kenneth Scott przeniósł się z siedziby w Redmond w Waszyngtonie do Kalifornii i pracuje zdalnie jako konsultant projektowy. Zastąpi go Nicolas „Sparth” Bouvier, awansując tym samym z pozycji głównego grafika koncepcyjnego.

Ten ostatni deweloper jest autorem ilustracji widocznej poniżej. „Wczesne spojrzenie na nową lokację, ważną z punktu widzenia jednego małego projektu, przy którym teraz dłubiemy...” Czyżby mowa o Halo 5?

Z innych wieści związanych z Halo: weteran studia Bungie - Joe Staten - ogłosił powrót do Microsoft Studios.

Deweloper odpowiadał za scenariusze pierwszych odsłon serii, stał także za fabułą i światem Destiny, lecz opuścił Bungie we wrześniu ubiegłego roku. Jest teraz starszym dyrektorem kreatywnym w Microsoft Studios, ale nie pracuje bezpośrednio przy Halo.

Zobacz także