Znak handlowy Splinter Cell odświeżony przez Ubisoft
Nadciąga zapowiedź?
Podczas gdy w sieci już od jakiegoś czasu mówi się o powrocie serii Splinter Cell, Ubisoft zdecydował się na odświeżenie znaku handlowego serii, co ostatnio uczyniono w 2017 roku.
Zmiany są kosmetyczne - zmodyfikowano jedno zdanie na temat trybu wieloosobowego - ale proces sugeruje, że francuski wydawca ma plany związane ze słynnym cyklem skradanek.
O nowej odsłonie wspominaliśmy w październiku, gdy dziennikarz Jeff Grubb zapewniał, że przeprowadzono już pierwsze testy, sugerujące podejście bardziej w stylu współczesnych odsłon serii Hitman.
Słowa te podważono w ubiegłym tygodniu, gdy inny insider - Tom Henderson - przyznał, że obecnie kierunek rozwoju pozycji mówi o „bardziej składankowej wersji Assassin's Creed” w „swego rodzaju” otwartym świecie, przypominającym podejście Halo Infinite.
Pozostaje więc czekać na kolejne oficjalne posunięcie ze strony Ubisoftu. Już w 2019 roku dyrektor generalny firmy mówił, że szpiegowska seria - w przeszłości liniowa - musi ewoluować, jeśli ma kiedykolwiek powrócić.