Znamy ostateczne wymagania sprzętowe Redfall na PC
Oraz opcje dostępności.
Redfall debiutuje już w najbliższy wtorek, a osoby zainteresowane spędzeniem majówki na eksterminowaniu wampirów mogą zapoznać się z ostatecznymi wymaganiami sprzętowymi produkcji Arkane Austin.
Te nie są specjalnie wygórowane, podczas gdy - w odróżnieniu od konsol - zapewnią rozgrywkę także w 60 klatkach na sekundę. To chyba także pierwsze zestawienie tego typu, które wymienia Arc - karty graficzne Intela. Minimalne wymagania opublikowano już jakiś czas temu, a teraz podano pozostałe konfiguracje oraz ujawniono szereg opcji ułatwiających dostęp. Jest też zwiastun premierowy.
Minimalne wymagania sprzętowe Redfall na PC:- System operacyjny: Windows 10 64-bitowy
- Procesor: Intel Core i5-8400 2,80 GHz lub AMD Ryzen 5 1600
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: AMD RX 580 / Nvidia GTX 1070 / 6 GB VRAM
- Dysk twardy: 100 GB wolnego miejsca na dysku SSD
- System operacyjny: Windows 10 64-bitowy
- Procesor: Intel Core i7-9700K 3,60 GHz lub AMD Ryzen 7 2700X
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: AMD 5700 / Nvidia RTX 2080 / Intel ARC / 8 GB VRAM
- Dysk twardy: 100 GB wolnego miejsca na dysku SSD
- System operacyjny: Windows 11 64-bitowy
- Procesor: Intel Core i7-9700K 3,60 GHz lub AMD Ryzen 7 2700X
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: AMD RX 6800 XT / Nvidia RTX 3080 / 10 GB VRAM
- Dysk twardy: 100 GB wolnego miejsca na dysku SSD
Jeśli o ułatwieniach dostępu mowa, tych będzie całkiem sporo. Brzmi ambitnie, zwłaszcza w obliczu dokonań konkurencji, lecz zestawienie na oficjalnej stronie gry wymienia raczej dość standardowe punkty: poziomy trudności, samouczki, podświetlanie interesujących obiektów, skalowanie rozmiarów napisów (ale tylko do 150 procent) czy filtry dla cierpiących na ślepotę barw.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.