Zwariowane reklamy PlayStation
PSOne obchodzi 20 urodziny. Wspominamy nietypowe kampanie reklamowe.
Pierwszy model PlayStation obchodzi 20 urodziny już jutro, 3 grudnia. Sony świętuje okazję, ponownie publikując szereg materiałów reklamowych z przeszłości.
Zacznijmy od 1995 roku, gdy PSOne trafiło do Europy. Wideo o tytule S.A.P.S sugerowało, że sprzęt jest tak potężny, że zamieni graczy w małpy. Reklamówka nie spełniła tej obietnicy.
Sytuacja stała się nieco poważniejsza w 1998 roku, wraz z kampanią opowiadającą o podwójnym życiu graczy.
Rok później było już dziwnie, wraz z tym spotem, zatytułowanym Mental Wealth.
Dopiero wraz z premierą PlayStation 2 Sony poszło na całość, angażując Davida Lyncha do przygotowania reklamówki The Third Place.
Ten sam motyw kontynuowano w 2002 roku, w spocie Wolfman. Warto ściszyć głośniki.
W 2003 roku zdecydowano się na motyw „góry”, który zainspirował chyba twórców filmu „World War Z”.
Później kreatywność twórców nieco przyciszono, co przełożyło się na nudnawe This Is Living.
Reklama PlayStation Vita z 2012 roku to ponownie nieco poważniejsze tony.
Na oficjalnym blogu PlayStation znaleźć można wiele więcej spotów, także te najnowsze.