Zwiastun „Deadpool 3” rozbił bank. Popularnością zawstydza największe hity Marvela
MCU ma nowego rekordzistę.
Uniwersum Marvela ma nowego zwycięzcę w kategorii najchętniej oglądanych zwiastunów. W ciągu 24 godzin od publikacji, trailer „Deadpool 3” przebił wszystkie dotychczasowe rekordy, z filmem „Spider-Man: Bez drogi do domu” na czele.
Jak zauważa magazyn Variety, opierając się na danych od Disneya, w ciągu 24 godzin od publikacji pierwsza oficjalna zapowiedź widowiska z wygadanym najemnikiem w roli głównej została obejrzana aż 365 milionów razy. Niewątpliwie pomocny okazał się fakt, że premiera materiału odbyła się podczas Super Bowl - największej imprezy sportowej w Stanach Zjednoczonych.
Do tej pory złoty medal należał do wspomnianego „Spider-Man: Bez drogi do domu”, a więc jednej z największych premier 2021 roku. Produkcja z Tomem Hollandem dobiła do „zaledwie” 355 milionów wyświetleń w ciągu jednej doby. Jak podaje dalej Variety, tegoroczna edycja Super Bowl dotarła do rekordowej liczby 123 milionów widzów, więc szanse „człowieka-pająka” w tym starciu były raczej marne.
W podbiciu wyniku pomógł też fakt, że „Deadpool 3” jest największą - i zapewne najbardziej wyczekiwaną - produkcją Marvela w tym roku. Sam główny bohater określa się w zwiastunie mianem „Mesjasza”, który uratuje MCU od chaosu rozpętanego w fazie multiwersum.Za reżyserię filmu odpowiada Shawn Levy, czyli producent wykonawczy serialu „Stranger Things”. Głównymi gwiazdami są oczywiście Ryan Reynolds i Hugh Jackman, wcielający się kolejno w Deadpoola i Wolverina. Premierę w kinach zaplanowano na 26 lipca - kilka miesięcy później produkcja ukaże się najpewniej także na platformie Disney+.