Polskie Seven: The Days Long Gone - trailer systemu skradania
Działania po cichu.
Imgn.pro opublikowało nowy zwiastun Seven: The Days Long Gone - produkcji od polskiego studia Fool's Theory. Materiał poświęcono systemowi skradania.
Podczas zabawy otrzymamy opcję wykonywania poszczególnych misji po cichu. Twórcy podkreślają, że prześlizgiwanie się pomiędzy nieprzyjaciółmi bez wzbudzania alarmu wymaga cierpliwości i wykorzystania elementów otoczenia.
Nie obejdzie się bez odwracania uwagi przeciwników w celu wyeliminowaniu wrogów z zaskoczenia. Pojawi się też możliwość wyłączania kamer i innych systemów bezpieczeństwa.
Bohater - niczym Agent 47 z serii Hitman - dysponuje także umiejętnością przebierania się w różne stroje. Założenie innego kostiumu pozwoli przeniknąć w szeregi oponentów.
Są również pułapki, które mogą zabić lub unieruchomić wrogów. Do tego kradzieże przedmiotów - czas przechwycenia obiektu zależy od wagi danej rzeczy. W momencie, gdy przeciwnicy zauważą naszą postać, będziemy musieli ukryć się w bezpiecznym miejscu.
W produkcji wcielamy się w samotnego wędrowca o imieniu Teriel, przemierzającego imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.
Ważną rolę odgrywa upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomaga przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.
Prowadzona postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie brakuje ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii.
Odpowiedzialne za prace Fool's Theory - studio założone przez weteranów z CD Projekt Red - ujawniło swój debiutancki projekt w sierpniu 2015 roku. Seven opisali wtedy jako „inspirowany Thiefem, izometryczny tytuł RPG w trzech wymiarach”.
Seven: The Days Long Gone ukaże się 1 grudnia, tylko na PC.