Skip to main content

Zwiastun Silent Hill 2 Remake nie zachwycił szefa Bloober Team. „Nie oddaje ducha gry”

Marketingiem zajmuje się Konami.

Piotr Babieno - prezes studia Bloober Team - przyznał w wywiadzie, że rozumie krytykę, która spadła na zwiastun Silent Hill 2 Remake zaprezentowany podczas State of Play. Jego zdaniem materiał przygotowany przez wydawcę „nie oddaje ducha gry”.

Przypomnijmy, że trailerowi z elementami gameplayu oberwało się głównie za mało atrakcyjną oprawę wizualną oraz ogólne poczucie sztywności i „drewna”. Patrząc po statystykach i komentarzach w serwisie YouTube, odbiór jest raczej mieszany.

- Sam te negatywne komentarze pisałem - żartuje Babieno w rozmowie z kanałem inwestorzy.tv. - Tak całkiem serio to jest tak, że to nie my odpowiadamy za stronę marketingową. Za to odpowiada w całości nasz partner [Konami - dop. red]. [...] Z pewnością ten trailer nie oddaje ducha gry.

- To nie jest duch ani tego, co było kiedyś, ani tego, co my tworzymy teraz - wyjaśnia dalej. - Staramy się w pełni oddać tę romantyczną wizję o grze, która debiutowała 22 lata temu. Wydaje nam się, że kiedy gracze zobaczą prawdziwy gameplay, prawdziwą grę - ocenią to w zupełnie inny sposób.
Zwiastun ze State of Play.Zobacz na YouTube

Prezes dodał, że oprócz najgłośniejszych głosów zwątpienia w przyszłość projektu, firma otrzymuje też sporo wiadomości od zadowolonych fanów. Uspokoił również graczy, którzy martwią o poziom oprawy graficznej. - Wydaje mi się, że można być spokojnym o to, że wykorzystujemy wszystkie możliwości Unreal [Engine] 5 - dodał.

Silent Hill 2 Remake nie ma jeszcze daty premiery. Wiadomo jedynie, że gra zmierza na PlayStation 5 i PC. W styczniu Babieno zapewniał jednak, że promocja gry powinna rozpocząć się „bardzo szybko”, zapewne zaczynając od wspomnianego State of Play.

Zobacz także